Zpět do obchodu

Registrace

Jak nakupovat

  1. Vyberte si kancelářský nábytek, který potřebujete. Vybírat můžete v kategoriích podle kompletních nábytkových sestav nebo podle jednotlivých typů. Nezapomeňte si prohlédnout také náš nábytek ve výprodeji.
  2. V detailu každého produktu najdete informace o nábytku (váhu, rozměry a cenu). Vyberte požadovaném množství a klikněte na tlačítko „Do košíku“. Košík najdete v pravém horním rohu.
  3. Vraťte se do katalogu a vyberte si další výrobky, které potřebujete. Jakmile přidáte do košíku všechny požadované položky, klikněte na tlačítko „Přejít do košíku“ nebo na obrázek košíku v pravém horním rohu monitoru.
  4. Kliknutím na piktogram košíku v horní část obrazovky můžete také kdykoli zkontrolovat obsah košíku a cenu nákupu. Můžete také položky mazat nebo měnit objednávaný počet kusů.
  5. Pokud je obsah košíku finální, vyberte způsob dopravy a platby a klikněte na „Pokračovat v objednávce“.
  6. Pokud už jste v našem e-shopu nakupovali, můžete se přihlásit pomocí svého přihlašovacího jména a hesla. Automaticky se do formuláře vyplní vaše dodací údaje. Zkontrolujte je a klikněte na Pokračovat ke shrnutí vaší objednávky“.

Pokud nakupujte poprvé, nemusíte se registrovat, vyplňte fakturační a kontaktní údaje. Klikněte na „Pokračovat v objednávce“. Pokud zapomenete vyplnit nějaké důležité údaje, upozorníme vás – chybějící políčko se zabarví červeně.

  1. Kdykoli se můžete vrátit a vyplněné údaje opravit kliknutím na tlačítko „O krok zpět“.
  2. Před finálním odeslání objednávky se vám celou objednávku pro kontrolu zrekapitulujeme. Pokud je vše v pořádku, klikněte na „Odeslat objednávku“. Objednání zboží vám obratem potvrdíme e-mailem.
  3. Vaši objednávku následně zkompletujeme, pokud bychom narazili na nějakou nejasnost, ozveme se vám a vše si upřesníme. Budeme vás také informovat e-mailem o přípravě vaší objednávky, včetně orientačního času a ceny montáže, pokud budete mít o montáž zájem. Daňový doklad vám přijde až se zbožím, podklady v informačních e-mailech nemohou sloužit jako podklad pro účetnictví.

Fakturu si, prosíme, pečlivě uschovejte, pro případ reklamace. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

  1. Nevíte si rady s výběrem vhodného produktu nebo máte problém s objednávkovým formulářem? Neváhejte se na nás obrátit emailem na obchod@officeoutlet.cz nebo telefonicky na číslo 722 908 615. Poradíme vám nebo objednávku jednoduše vyřídíme telefonicky.

 

INFORMACE O DOPRAVĚ ZBOŽÍ NALEZNETE ZDE

Zpět do obchodu