Zpět do obchodu

Registrace

Jak nakupovat

  1. Vyberte si kancelářský nábytek, který potřebujete. Vybírat můžete v kategoriích podle nábytkových řad nebo podle jednotlivých typů
  2. V detailu každého produktu najdete informace o nábytku (váhu, rozměry a cenu). Vyberte požadovaném množství a klikněte na tlačítko „Do košíku“. Košík najdete v pravém horním rohu.
  3. Vraťte se do katalogu a vyberte si další výrobky, které potřebujete. Jakmile přidáte do košíku všechny požadované položky, klikněte na tlačítko „Přejít do košíku“ nebo na obrázek košíku v pravém horním rohu monitoru.
  4. Kliknutím na piktogram košíku v horní část obrazovky můžete také kdykoli zkontrolovat obsah košíku a cenu nákupu. Můžete také položky mazat nebo měnit objednávaný počet kusů.
  5. Pokud je obsah košíku finální, vyberte způsob dopravy a platby a klikněte na „Pokračovat v objednávce“.
  6. Pokud už jste v našem e-shopu nakupovali, můžete se přihlásit pomocí svého přihlašovacího jména a hesla. Automaticky se do formuláře vyplní vaše dodací údaje. Zkontrolujte je a klikněte na Pokračovat ke shrnutí vaší objednávky“.

Pokud nakupujte poprvé, nemusíte se registrovat, vyplňte fakturační a kontaktní údaje. Klikněte na „Pokračovat v objednávce“. Pokud zapomenete vyplnit nějaké důležité údaje, upozorníme vás – chybějící políčko se zabarví červeně.

  1. Kdykoli se můžete vrátit a vyplněné údaje opravit kliknutím na tlačítko „O krok zpět“.
  2. Před finálním odeslání objednávky se vám celou objednávku pro kontrolu zrekapitulujeme. Pokud je vše v pořádku, klikněte na „Odeslat objednávku“. Objednání zboží vám obratem potvrdíme e-mailem.
  3. Vaši objednávku následně zkompletujeme, pokud bychom narazili na nějakou nejasnost, ozveme se vám a vše si upřesníme. Budeme vás také informovat e-mailem o přípravě vaší objednávky, včetně orientačního času a ceny montáže, pokud budete mít o montáž zájem. Daňový doklad vám přijde až se zbožím, podklady v informačních e-mailech nemohou sloužit jako podklad pro účetnictví.

Fakturu si, prosíme, pečlivě uschovejte, pro případ reklamace. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

  1. Nevíte si rady s výběrem vhodného produktu nebo máte problém s objednávkovým formulářem? Neváhejte se na nás obrátit emailem na obchod@officeoutlet.cz nebo telefonicky na číslo 722 908 615. Poradíme vám nebo objednávku jednoduše vyřídíme telefonicky.

 

 

Zpět do obchodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení